lifeofbella

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Falsterbo horse show

Av Isabell - 8 juli 2011 11:21

Igår var man på falsterbo horse show för första gången i sitt liv. De var vädigt roligt :). Tittade lite på hoppning och på dem finna dressyr hästarna. Är inte så intresserad av dressyr men de har väldigt fina hästar hahah. Fick även handlat lite.  

Här är mina fina grejer jag köpte :). Nädå jag gillar inte blått hahha, det är tur att hästen passar i det haha.


Schabrak - 60kr

4st lindor - 120kr

Hoppspö - 39kr


Efter jobb idag ska man ut och prova sina nya grejer på hästen :). Kankse blir lite bilder då med :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabell - 29 juni 2011 14:26

Så nu kommer tredje och sista inlägget för dagen hahah. Fast det är bara bilder från rapsen :)                     ...

bus

Av Isabell - 29 juni 2011 14:20


  Ett litet filklipp på hästen. Kolla på hans framben vid ett tillfälle när han "leker" med dem. Han gör så när han tycker att han är duktig :)  ...

Av Isabell - 29 juni 2011 14:00

Ojsan man har visst glömt bort bloggen lite. Händer ju inte så mycket om man inte räknar med hästen och jobb.   Jobbar just nu under sommaren för sysav. Åker runt till dem olika återvinningscentralerna och hjälper till. Ett ganska roligt jobb m...

Av Isabell - 14 maj 2011 18:42

Vi var riktigt duktiga i stallet denna dagen. Vi fixade i paddoken och det var väldiiiiigt jobbigt får jag säga. Först plocka undan alla bommar och hinderstöd som låg där. Sen tog vi vars en grep och börja fylla igen spåret. Sen vet jag inte om de va...

Av Isabell - 5 maj 2011 19:14

För en vecka sen blev hästen behandlad av en kiropraktor. Det va helt otroligt att se hur han jobba med hästen. Om ni har en häst så rekomenderar jag varmt att om ni känner något fel på hästen eller om där är något ni inte förstå så tveka inte att ri...

Presentation


Love too horses!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards